17. april 2007

Bøker jeg har fått (1)


Nytt tema: Bøker jeg har fått. Siden jeg har samlet på bøker, og hatt et forhold til bøker, hele livet, har jeg naturlig nok også fått en del bøker i gave i årenes løp, noen av dem meget gjennomtenkte og velvalgte som gaver betraktet. Som denne ettbinds samleutgaven av Strindberg som jeg fikk av min hustru for 30 år siden. En kjær bok av en kjær forfatter, fra en kjær person. Her kan du lese hva jeg skrev om Strindberg da han var dagens navn 22. januar.

2 kommentarer:

Aina Basso sa...

Eit inspirerande tema!

Diverre har eg i dei seinare åra fått flest mislykka bokgåver: I dei tilfella eg faktisk likar litteraturen, er det gjerne ei bok eg allereie har (noko som forsåvidt ikkje er så dumt, ettersom eg då får gleda av å bytte boka mot ei eg ikkje har), men i dei fleste tilfella får eg bøker av forfattarar eg alt frå ikkje likar til rett ut foraktar.

Då eg var lita var det betre. Frå far min/ foreldra mine fekk eg flotte bokgåver. Størst var lukka det året eg endeleg fekk Agatha Christies udødelige i nydeleg brun skinninnbinding. Men dei tider er visst forbi. No er det berre mor som ein sjeldan gong kjøper bøker til meg, og sidan ho omtrent er alitterat, er det med vekslande hell.

Jørn Roeim sa...

Takk for tilbakemelding og egne erfaringer.